نمایش جزئیات

جلسه بازرسان افتخاری صنف مشاوران املاک تهران با حضور مصطفی قلی خسروی رییس اتحادیه

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی اتحادیه روز یکشنبه مورخ 8 خرداد 1401 جلسه بازرسان افتخاری اتحادیه با حضور مصطفی قلی خسروی رییس ، احمد آذری و عبدالله اوتادی از اعضای هیئت مدیره در سالن اجتماعات اتحادیه برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اتحادیه روز یکشنبه مورخ 8 خرداد 1401 جلسه بازرسان افتخاری اتحادیه با حضور مصطفی قلی خسروی رییس ، احمد آذری  و عبدالله اوتادی از اعضای هیئت مدیره در سالن اجتماعات اتحادیه برگزار گردید.

مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید.
در ادامه رییس اتحادیه ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی به بازرسان ، سالروز صنف مشاوران املاک را به ایشان تبریک گفتند.
رییس اتحادیه ادامه دادند روز مشاور املاک که بر مبنای تاسیس دانشگاه علمی کاربردی اتحادیه میباشد یکی از روزهای پر افتخار برای اعضای صنف میباشد و واجب است اعضای صنف مشاوران املاک ضمن گرامیداشت این روز و تبریک به یکدیگر بر ارزش و بزرگی این روز بیفزایند.
ایشان همچنین توصیه نمودند در این روز برای یکدیگر گل بفرستید و کارنامه یکسال کاری خود را مورد ارزیابی قرار دهید تا بتوانید با دید روشنی برای آینده کاریتان تصمیم بگیرید.
رییس اتحادیه در ادامه افزودند بازرسان چشم و چراغ اتحادیه هستند و لازم هست در این روزهای نزدیک به ایام انتخابات بیشتر حواستان باشد و با دقت و ظرافت بیشتری مسائل را رصد کنید تا خدای ناکرده افراد نا اهل وارد این عرصه نشوند .
ایشان ادامه دادند بازرسان  در روزهای  باقی مانده با همت بیشتری به پاک سازی صنف پرداخته و از نا اهلی و بی معرفتی جلوگیری کنند.

در ادامه مراسم عبدالله اوتادی عضو هیئت مدیره ضمن تبریک روز مشاوران املاک به بازرسان اتحادیه و اعضای صنف مشاوران املاک ار آنها خواست تا زمان باقی مانده تا انتخابات  سعه صدر خود را افزایش دهنذ و از قرار گرفتن در فضاهای هیجانی پرهیز نمایند تا بتوانیم به یاری خدا یک انتخابات پرشور و مثال زدنی برای باقی اصناف را بوجود بیاوریم.

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه