نمایش جزئیات

تاکید خسروی بر شفاف سازی اطلاعاع رسانی به اعضای اتحادیه

چکیده خبر


رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران صبح امروز با کاندیدای هیات مدیره و اعضای جدید هیات مدیره اتحادیه نشست مشترکی برگزار کرد


رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران صبح امروز با کاندیدای هیات مدیره و اعضای جدید هیات مدیره اتحادیه نشست مشترکی برگزار کرد


.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه، مصطفی قلی خسروی در این نشست بر ضرورت شفاف سازی اطلاعات و فعالیت های صورت گرفته در اتحادیه تاکید کرد و گفت: تمامی اعضای اتحادیه باید از وضعیت مالی و فعالیت های مهمی که در اتحادیه صورت می گیرد، مطلع باشند و از طریق کانال و دیگر فضاهای مجازی مربوطه این اطلاع رسانی به صورت آنلاین انجام شود.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران در ادامه افزود: در حال حاضر بودجه مالی اتحادیه 160 میلیون تومان است که تا چند روز آینده باید 220 میلیون حقوق کارکنان پرداخت شود. این درحالی است که بدهی اتحادیه 800 میلیون تومان        می باشد.

همچنین خسروی افزود: از دیگر موضوعاتی که باید به آن توجه شود آن است که باید در هر یک از مناطق تهران اطلاع رسانی در زمینه کاندیدای بازرسی انجام شود تا هر فردی که می خواهد دراین حوزه وارد شود و در نهایت سایر همکاران صنف به این کاندیدا رای می دهند و بازرس را انتخاب خواهند کرد. این امر موجب می شود تا بازرس ها با حضور در مناطق خود از نزدیک مشکلات و مسائل مربوطه را به هیات مدیره اتحادیه مطرح کنند و هیات مدیره نیز با بررسی این مشکلات، به دنبال یافتن راه حل های صحیح و درست باشد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: باید از افرادی که همراه ما بودند و به خاطر فعالیت ما انصراف دادند، تقدیر و تشکر به عمل آورد و در این راستا لازم است اشاره کنم که این افراد می توانند جزو هیات امنای اتحادیه باشند و در سیاست گذاری ما را همراهی کنند.

خسروی خاطر نشان ساخت: به منظور صرفه جویی در امور مالی اتحادیه باید از هزینه هایی که لازم و ضروری نیست، صرف نظر شود و هیچ وجهی در این موارد پرداخت نشود.

همچنین رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران اظهار داشت: یکی دیگر از مسائل حائز اهمیت اتحادیه، بحث مالیات بر ارزش افزوده است که طبق گفته لاریجانی، رئیس مجلس، این امر به هیچ عنوان اتفاق نمی افتد و بهترین راه حل صندوق پول است که می تواند به سلامت کار ما کمک کند.

در ادامه این نشست افراد حاضر و اعضای هیات مدیره به تشریح مشکلات و چالش های موجود در اتحادیه پرداختند که برخی از این مسائل شامل پیگیری درج کد رهگیری به ویژه در شهرستان ها، ایجاد سرور قوی جهت ثبت کد رهگیری از سوی پلیس امنیت، جلوگیری از افراد متخلف با ابطال پروانه کسب آن ها، تشکیل انجمن حقوقی در اتحادیه و شفاف سازی در زمینه هزینه های صورت گرفته در دوره قبلی و ... می شود.

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه