نمایش جزئیات

اطلاعیه مهم

چکیده خبر


اطلاعیه درخصوص ساماندهی فعالیت های تبلیغاتی انتخابات آتی


بسمه تعالی 

اطلاعیه شماره ۱ :

لزوم ساماندهی فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات آتی اتحادیه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی 


کاندیداهای محترم انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران 


با سلام و احترام 

با آرزوی توفیق و نصرت الهی ، عرض تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه امیر المؤمنین حضرت علی علیه السلام و قبولی طاعات و عبادات شما در صیام الله رمضان بویژه لیالی پر خیر و برکت قدر

 

شایسته است اینجانب به عنوان خدمتگزار کوچک شما همه کاندیداهای محترم و عزیز را به یک چشم نگریسته و از همه شما عزیزان دلسوز حمایت نمایم.

بر همین اساس کلیه گروه های تبلیغاتی و حمایتی که با نام بنده و مدعی حمایت اینجانب هستند مورد تایید نیستند و همه عزیزان در نظر بنده یکسان و مورد احترام هستند و گروه های حامیان اتحادیه و دستنوشته های نیز در این راستا حذف شدند.

در جهت ساماندهی بهتر فضای مجازی شایسته است از ایجاد گروه ها و کانال های تبلیغاتی با نام و عنوان سازمانی اتحاديه پرهیز نموده و با رعایت اخلاق انتخاباتی در فضایی به دور از تخریب ‌و یا خدای نکرده اهانت به تبلیغات فردی خود پرداخته و صرفا برنامه های مدیریتی خویش را ارائه نمایید.

بدیهی است رعایت دقیق مقررات و نیز فضایی سلامت و آکنده از احترام در تبلیغات سبب ساز انسجام بهتر ، وحدت و اقتدار صنف خواهد بود.

لذا توصیه موکد اینجانب به عنوان خدمتگزار کوچک شما در این مقطع و برهه حساس رعایت کامل اخلاق حرفه ای و حفظ حرمتها برای عزت مضاعف و حفظ اقتدار صنف بزرگ مشاوران املاک است‌.

لذا شایسته است با شفقت و اعتماد به یکدیگر در فضایی دوستانه به طرح و ارائه برنامه های خود پرداخته و از تبلیغات و ایجاد بی مورد گروه ها و کانال های فضای مجازی که از نام و اعتبار سایت، کانال و برند سازمان اتحادیه است حتما پرهیز نمایید.


با آرزوی توفیق و نصرت الهی 
مصطفی قلی خسروی 
رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه