نمایش جزئیات

خبرگزاری بازار - مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه مشاوران املاک درگفتگو با بازار

چکیده خبر


مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه مشاوران املاک درگفتگو با بازار درپاسخ به این پرسش که بازارمسکن میتواند باکاهش هزینه خرید اوراق مسکن از رکود خارج شود؟ گفت : قطعاهربرنامه ریزی برای بخش مسکن و دادن تسهیلات می تواند موثر و مفید باشد


مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه مشاوران املاک درگفتگو با بازار درپاسخ به این پرسش که بازارمسکن میتواند باکاهش هزینه خرید اوراق مسکن از رکود خارج شود؟ گفت : قطعاهربرنامه ریزی برای بخش مسکن و دادن تسهیلات می تواند موثر و مفید باشد. اما نکته حائزاهمیت این است که رکود موجود در بازار ناشی از کاهش قدرت خرید مسکن است و همانطور که مرکز آمار ماه گذشته اعلام کرد متوسط قیمت مسکن درتهران ۳۲ میلیون تومان است که یک رشد جزیی نسبت به مهر ماه ازخود نشان داد.

وی ادامه داد: کاهش قدرت خرید مسکن در این چندسال به دلیل رشد قیمت مسکن بوده است و اینکه نصف شدن هزینه خریداوراق مسکن و کاهش قیمت اوراق بتواند بربالابردن قدرت خرید متقاضیان نقش داشته باشد باید منتظر ماند و شاهد واکنش خریداران مسکن بود.

رئیس اتحادیه املاک ادامه داد: قیمت مسکن تاپایان سال ثبات خواهدداشت هرچنداین ثبات قیمت نیزبه شرط ثبات قیمت نهاده های تولید ،ارز وحاملهای انرژی خواهدبود.

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه