نمایش جزئیات

نشست هم اندیشی رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران و جمعی از بازرسان صنفی

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی روز دوشنبه 3 مهرماه 1402 نشست هم اندیشی رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران و بازرسان صنفی با موضوع شناسایی واحدهای صنفی غیرمجاز وگشت های ویژه بازرسی از واحدهای صنفی مناطق 20گانه تهران در سالن اجتماعات اتحادیه برگزار شد


به گزارش روابط عمومی روز دوشنبه 3 مهرماه 1402 نشست هم اندیشی رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران و بازرسان صنفی با موضوع شناسایی واحدهای صنفی غیرمجاز وگشت های ویژه بازرسی از واحدهای صنفی مناطق 20گانه تهران در سالن اجتماعات اتحادیه برگزار شد . در این نشست اعضاء هیئت مدیره اتحادیه نیز حضور داشتند .

گودرزی در این نشست ضمن تشکراز زحمات شبانه روزی بازرسان اتحادیه و تشکر از اداره اماکن بابت اجرای گشت های مشترک و پلمپ واحدهای بدون پروانه کسب و واحدهای غیرمجاز ،  از بازرسان خواست تا درهنگام مراجعه به واحدهای دارای پروانه کسب تمام شان و شئون را درنظر گرفته و رعایت حال ایشان را بکنند . گودرزی به بازرسان تاکید کرد در هنگام بازرسی به متصدیان واحدهای صنفی و صاحبان پروانه کسب یادآور شوید    نرخ کمیسیون را برابر قانون دریافت کنند همچنین ازهمکاران خودتان بصورت قانونی دفاع کنید .

دراین جلسه بیگی نژاد نائب رئیس اول اتحادیه نیز ضمن تقدیروتشکر از بازرسان و همکاران صنفی از بازرسان خواست درهنگام مراجعه به واحدهای صنفی همانگونه برخوردکنند که دوست دارند با انها برخورد شود و نهایت احترام را داشته باشند . بیگی نژاد در ادامه گفت : باحاصل رفتارهیئت مدیره در چندماه اخیر و پیگیری های مداوم و جلسات متعدد اعضاء هیئت مدیره توانستیم با واحدهای صنفی غیرمجاز برخورد کنیم و مورد بعدی ورود به موضوع اپلیکیشن ها است که می بینیم ارگانهای ذیربط نیز پیگیر این مورد هستند .

درپایان جلسه گودرزی ضمن تشکر از زحمات محمدرضا سجده مسئول واحدبازرسی و محمدعلی شیرمحمدی فرمانده پایگاه بسیج ، به نامبردگان لوح تقدیر اهدا نمود . 

 

 

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه