نمایش جزئیات

برگزاری دوره جدید کلاسهای آموزشی اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با حضور کیانوش گودرزی رئیس اتحادیه

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی روز یکشنبه مورخ 28 خردادماه 1402 دوره جدید کلاسهای آموزشی متقاضیان پروانه کسب در سالن کنفرانس اتحادیه آغاز شد .


به گزارش روابط عمومی روز یکشنبه مورخ 28 خردادماه 1402 دوره جدید کلاسهای آموزشی متقاضیان پروانه کسب در سالن کنفرانس اتحادیه آغاز شد .

  این دوره از کلاسها با حضور کیانوش گودرزی رئیس و سمانه محرمی نمین نائب رئیس دوم برگزار شد .

گودرزی ضمن عرض خیرمقدم ، ورود ایشان را به خانواده بزرگ املاک تبریک گفته و برایشان آرزوی موفقیت نمود . در این جلسه گودرزی به مواردی از قانون نظام صنفی اشاره و مواردی را دراین خصوص متذکر شدند :  تعدادی از همکارانمان که بخاطر نوشتن یک قرارداد اشتباه در زندان هستند . باید حتما دوره های آموزشی و دوره های  قراردادنویسی را بگذرانید چرا که لازمه گرفتن پروانه کسب همین دوره های آموزشی است .

گودرزی ادامه داد :  آموزش بسیارحائز اهمیت است چون بواسطه همین آموزشهاست که شما بعنوان یک کارشناس می توانید در جامعه حضور پیدا کنید . خوشبختانه در جلسه ای که با معاونین و مشاوران وزارت راه و شهرسازی  و وزارت اقتصاد برگزارشده در پی رفع مشکلات اتحادیه از جمله رعایت حدودصنفی ، متراژ و .... هستیم .

 بالابردن ضرایب امنیتی صنف درخصوص ثبت قرارداد و توکن و نرخ کمیسیون نیز در حال پیگیری است .  

ما در جلسات گفتیم که مشاوران املاک باعث گرانی و بالابردن قیمت ها نیستند اما هجمه همیشه برعلیه مشاوران املاک وجود دارد ، ما باید سعی کنیم این هجمه را کاهش دهیم . گرفتن بیعانه خلاف قانون است پس به این موضوع دقت داشته باشید ، اولین شکایت  6 ماه پلمپ واحدصنفی را به دنبال خواهد داشت . حتما نرخنامه های مصوب را در واحدصنفی خود نصب کنید . عدم نصب نرخنامه از سوی سازمان تعزیرات مشمول جریمه خواهد بود . نصب آخرین نرخنامه ابلاغی ، ارائه فاکتور ( رسیدحق الزحمه ) ،  ارائه کدرهگیری و اخذحق الزحمه به میزان تعرفه ابلاغی دیگر موارد قانونی بود که گودرزی به آنها اشاره نمود . گودرزی در پایان از شما میخواهم به آموزش توجه کنید و قدر بدانید  . خوشحالم در جمع شما هستم . امیدوارم زندگی تان همیشه سرشار از محبت و کسب روزی تان بر وفق مراد باشد 

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • fgfd یکشنبه, 04 تیر 1402

    سلام بازرسی باید روی هویت افراد و کارت شناسایی و جواز کسب و متن قرارداد ها و کدرهگیری و کمیسیون و قیمت گذاری منطقه املاک مردم , گرانی و دلال بازی باشد نه اینکه بدون اموزش بازرس بفرسید برای پرکردن فرم و عکس یادگاریو...