نمایش جزئیات

اعطاء پروانه کسب به اعضاء صنفی با حضور کیانوش گودرزی رئیس و مهدی کرباسیان خزانه دار اتحادیه

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی روز سه شنبه مورخ 23 خرداد 1402 اعطاء پروانه کسب به اعضاء صنفی با حضور کیانوش گودرزی رئیس اتحادیه و مهدی کرباسیان خزانه دار اتحادیه در محل سالن جلسات برگزار شد .


 

به گزارش روابط عمومی روز سه شنبه مورخ 23 خرداد 1402 اعطاء پروانه کسب به اعضاء صنفی با حضور کیانوش گودرزی رئیس اتحادیه و  مهدی کرباسیان خزانه دار اتحادیه در محل سالن جلسات برگزار شد .

در این جلسه گودرزی ضمن خیرمقدم به حضار و آرزوی موفقیت برای ایشان گفت : مشاوران املاک باعث گرانی خانه نیستند . صنف ما خدمات ارائه می کند و فرقی به حال ایشان  ندارد که قیمت ها تغییر کند . درحال حاضر ساماندهی مشاوران املاک در برنامه دولت قراردارد البته به شما عرض میکنم این اتحادیه در سال 1387 و از همان زمان با راه اندازی سامانه املاک و مستغلات اعلام کرد که میخواهیم ساماندهی شویم و شفافیت داشته باشیم و عضوی از این جامعه هستیم که میخواهیم قانون مداری و ساماندهی شده انجام وظیفه کنیم . گودرزی در ادامه درخصوص بازرسی از واحدهای صنفی غیرمجاز توضیحاتی ارائه داد و گفت بازرسی های دوره ای بصورت مرتب در تمام مناطق تهران درحال اجرا است و از همکاران عزیزم میخواهم که با بازرسان کمال همکاری را داشته باشند. طراحی اپلیکیشن و پلتفرم جدید برای خود اتحادیه نیز از برنامه های درحال پیگیری است .

 

درپایان گودرزی ورود اعضاء جدید را به خانواده بزرگ املاک تبریک گفته و با اشاره به شروع فصل جابجایی مستاجران و فصل اجاره بها از ایشان خواست ضمن رعایت حال مردم ، مثل همیشه به   غم مردم را بخورید و هوای مردم را داشته باشید و به مردم کمک کنید .

مهدی کرباسیان در ادامه جلسه ضمن تبریک به اعضاء جدید درخصوص دغدغه های جاری    مشاوران املاک مطالبی را ارائه نمود . کرباسیان درخصوص پرداخت مالیات عنوان کرد که پیگیری این موارد زمانبراست اما این اطمینان را به اعضا می دهیم که در تلاشیم که این موانع مرتفع شود. کرباسیان درپایان ضمن تذکر مواردی از قانون نظام صنفی به حضار تاکید کرد : حتما نرخنامه های مصوب را در واحدصنفی خود نصب کنید . عدم نصب نرخنامه از سوی سازمان تعزیرات مشمول جریمه خواهد بود . نصب آخرین نرخنامه ابلاغی ، ارائه فاکتور ( رسیدحق الزحمه ) ،  ارائه کدرهگیری و اخذحق الزحمه به میزان تعرفه ابلاغی دیگر موارد قانونی بود که کرباسیان به آنها اشاره نمود . جلسه با صلوات بر محمد و آل محمد پایان یافت .

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه