نمایش جزئیات

نشست هم اندیشی کیانوش گودرزی رئیس اتحادیه املاک با اعضاء کمیسیون رسیدگی به شکایات و حل اختلاف اتحادیه

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی روز یکشنبه مورخ 10 اردیبهشت 1402 نشست هم اندیشی با اعضاء کمیسیون رسیدگی به شکایات و حل اختلاف با حضور کیانوش گودرزی رئیس ، سمانه محرمی نمین نائب رئیس دوم ، تورج سربازگزقی عضو هیئت مدیره و اشکان الماسی مدیرحقوقی اتحادیه در سالن جلسات برگزار شد


به گزارش روابط عمومی روز یکشنبه مورخ 10 اردیبهشت 1402 نشست هم اندیشی با اعضاء کمیسیون رسیدگی به شکایات و حل اختلاف با حضور کیانوش گودرزی رئیس ، سمانه محرمی نمین نائب رئیس دوم ،            تورج سربازگزقی عضو هیئت مدیره و اشکان الماسی مدیرحقوقی اتحادیه در سالن جلسات برگزار شد .

در این جلسه ضمن تبادل افکار و ارائه پیشنهادات و راهکارهای مناسب در روند جاری شعب حل اختلاف ، دستورالعمل انشاء تصمیمات و نظارت بر عملکرد کمیسیونهای رسیدگی به شکایات و حل اختلاف که توسط واحد حقوقی اتحادیه نگارش و به تایید ریاست اتحادیه رسید ، جهت اجرا به اعضاء کمیسیون ابلاغ شد . در این نشست مقرر شد الگوها و ساختار تصمیمات کمیسیون ها و چگونگی ارزیابی آنها طبق دستورالعمل مذکور اجرایی گردد و در این راستا کارگروه تخصصی پایش تصمیمات کمیسیون ها معین گردید . همچنین مقرر شد کارنامه رسیدگی های اعضاء کمیسیون مدون گردد .

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه