نمایش جزئیات

اعطای حکم بازرسی به بازرسان اتحادیه توسط کیانوش گودرزی رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران

چکیده خبر


گودرزی : چشم و چراغ یک اتحادیه واحد بازرسی است


به گزارش روابط عمومی روز یکشنبه 21 اسفندماه جلسه ای با حضور کیانوش گودرزی ریاست و بازرسان اتحادیه در محل سالن جلسات برگزار شد .

دراین نشست پس از تلاوتی آیاتی از کلام خدا ، گودرزی خطاب به بازرسان ضمن خیر مقدم به ایشان گفت : سالهاست افتخار داشتم با تک تک شما کار کنم و در کنار شما باشم . باید بدانید همه دستگا هها و ارگانها از فعالیت واحدهای غیرمجاز ناراحت هستند ، از شما عزیزان می خواهم این موارد را مدنظر قرار داده و سرلوحه کارتان باشد . لطفا بازرسی ها را انجام دهید و پیگیر اقدام آنها باشید . درخصوص واحدهای غیرمجاز با هیچکس تعارف نداریم .

گودرزی ادامه داد : چشم و چراغ یک اتحادیه واحد بازرسی است بنابراین مسئولیت شما بسیار خطیر است و نشان می دهد جایگاه بازرسان چقدر مهم است . اینجانب جز محبت و خیر چیزی در وجود شما عزیزان سراغ ندارم .  . اعتباربخشی به سامانه املاک و مستغلات ، اعتباربخشیدن به صنف است و باید واحدهای غیرمجاز بصورت سیستمی حذف شود .

با مشکلات پیش روی اتحادیه در خصوص نرخ ، سامانه کسب و کار و اعتباربخشی به سامانه املاک و مستغلات   از شما طلب کمک میکنم . درپایان عرض میکنم  هجمه و هیاهو نسبت به صنف املاک بسیار زیاد است ، بنابراین وطیفه ما چندبرابر است و ما باید کم و کاستی های قبل را هم جبران کنیم و این مستلزم تلاش چندبرابری است  وظیفه شما هم سنگین تر است و باید به این هیئت مدیره کمک کنید و درکنارشان باشید .

در پایان این جلسه حکم بازرسی توسط کیانوش گودرزی به بازرسان اهداء شد .

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه