نمایش جزئیات

نشست هم اندیشی دانشجویان با کیانوش گودرزی رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران

چکیده خبر


((گودرزی : حضور در جمع دانشجویان و شنیدن دغدغه های ایشان مطلوب و شیرین بوده و نشان از سطح فکری بالا، انگیزه های انقلابی و دانش فکری دانشجویان است .))


به گزارش روابط عمومی روز سه شنبه 16 اسفندماه نشست هم اندیشی دانشجویان مرکز علمی کاربردی اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با حضور کیانوش گودرزی رئیس و مهدی کرباسیان خزانه دار اتحادیه با حضور خانم پاک نیت رئیس مرکز و دانشجویان در سالن جلسات برگزار شد .

گودرزی در جمع دانشجویان سخن اینگونه آغاز کرد : درگذشته دانشگاه استادمحوری بود اما اکنون این روند تغییر کرده و تعامل بین دانشجو و استاد برقراراست و  دانشجویان انقدر به بلوغ فکری و سطح دانش فکری بالا  رسیده و مطالباتی دارند که گاهی اساتید هم در پاسخ به آن با مشکل مواجه می شوند .

 حضور در جمع دانشجویان و دغدغه های ایشان مطلوب و شیرین بوده و نشان از سطح فکری بالا، انگیزه های انقلابی و دانش فکری ایشان است .

 گودرزی در ادامه گفت : باید دانشجویان ما انقلابی باشند و با استکبار مبارزه کنند و این مهم محقق نمی شود مگر با بالابردن سطح علمی و تقویت تقوا و دانش و بینش سیاسی و . ابزار ما فرهنگ ماست . فرهنگ ملی و اسلامی که باید به بینش فرهنگی توجه کنیم . مسئولین دانشگاه باید زمینه رشد و فعالیت دانشجویان را فراهم کنند وایشان را پشتیبانی نموده تا همدلی و فرهنگ مشترک بین دانشجویان داشته باشیم .

گودرزی همچنین در خصوص اتحادیه و دانشگاه گفت : صنف املاک قدمت 50ساله دارد و ازاینکه این صنف دارای دانشگاهی با رشته های حقوقی و املاک است باعث افتخاراست . بنده و هیئت مدیره تمام تلاش خود را برای بالابردن سطح علمی و فرهنگی و تجهیز مرکز به کار خواهیم گرفت .

درپایان جلسه گودرزی ضمن تبریک عیدبزرگ نیمه شعبان ، پای صحبتها و خواسته های دانشجویان نشست و به دغدغه های ایشان با صبروحوصله پاسخ داد .در ادامه خانم پاک نیت گزارشی از عملکرد مرکز و فعالیت انجمن ها به ریاست اتحادیه ارائه داد و از حضور ریاست اتحادیه و هیئت همراه در این نشست تشکر و قدردانی نمود .

سپس در ادامه کرباسیان دقایقی خطاب به دانشجویان ضمن تبریک عید نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج ) گفت :  من خودم دانشجوی این مرکز بودم و روزهای خوب و ماندگاری در این مرکز داشتم خاطراتی ماندگار از اساتید و مدیران و رزوهای خوبش . بنده طی بازدیدی که با آقای گودرزی از مرکز داشتیم از سرکارخانم پاک نیت خواستیم که مشکلات دانشگاه را اعلام کنند که بتوانیم قبل از شروع ترم جدید این مشکلات را مرتفع کنیم  . همچنین کرباسیان سوالات حقوقی دانشجویان را پاسخ دادند . درپایان نیز به دانشجویان منتخب انجمن ها لوح تقدیر توسط رئیس اتحادیه اهداء شد . دانشجویان در پایان مراسم با گودرزی عکس یادگاری گرفتند .

 

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه