نمایش جزئیات

اهداء پروانه کسب به اعضاء صنف با حضور کیانوش گودرزی رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی روز شنبه مورخ 13 اسفند ماه 1401 مراسم اهداء جوازکسب به اعضاء صنفی با حضور کیانوش گودرزی ریاست اتحادیه ، خانم محرمی نائب رئیس دوم ، آقای کرباسیان خزانه دار و آقای آقایاری عضو هیئت مدیره با و اعضاء اتحادیه در سالن جلسات برگزار شد .


به گزارش روابط عمومی روز شنبه مورخ 13 اسفند ماه 1401 مراسم اهداء جوازکسب به اعضاء صنفی با حضور کیانوش گودرزی ریاست اتحادیه ، خانم محرمی نائب رئیس دوم ، آقای کرباسیان خزانه دار و آقای آقایاری عضو هیئت مدیره با و اعضاء اتحادیه در سالن جلسات برگزار شد .

در ابتدای جلسه کیانوش گودرزی ضمن خیر مقدم به اعضاء گفت : یکی از مشکلات پیش روی صنف بحث مالیات بر ارزش افزوده است که ما را دچار مشکل کرده است . فرآیند کاری صنف املاک مشخص است و ما تمام تلاش خود را برای حل این موضوع گذاشتیم تا به سرانجام برسد .

همچنین تلاش برای اعتبار بخشیدن به سامانه املاک و مستغلات در برنامه کاری بنده است که سیستم مشاوراملاک را بصورت دفترخانه ای با اثرانگشت تعربف کنیم تا به این صورت بتوانیم فعالیت واحدهای غیرمجازرا کمترکنیم . دراین راستا باید ابزار را از واحد غیرمجاز بگیرم تا نتواند فعالیت کند .پس با این شرح وظایف سامانه املاک و مستغلات دارای اعتبار خواهد شد .

گودرزی ادامه داد : اخذ پروانه کسب تشریفات خاصی دارد که به از آن مطلع هستید تشکیل پرونده ، اماکن  آموزش و ....  اما مسائل و مواردی درکارمشاوراملاک هست که آموزشی نیستند و باید خودتان رعایت کنید بخصوص درمورد مشاوران که چه کسانی مشاور شما باشند ، باید مشاوران را آموزش دهید .

گودرزی با بیان مشکلات جامعه گفت : قشر زیادی از مردم جامعه توان اجاره کردن واحد مسکونی را  ندارند ما به عنوان مشاوراملاک باید غم این ها را بخوریم و کار مثبتی برایشان انجام دهیم .  نباید اجازه دهیم               رسانه ها بر علیه مشاوران املاک هجمه درست کنند و ما را عامل گرانی بدانند . شغل مشاوراملاک شغل هوشمندی است . از مشاوران املاک هم صنفی می خواهم که همچون سنوات قبل که درکنار مردم بودید همچنان درکنار ایشان و غمخوار مردم باشید .

علی ایحال انتخابات برگزار شد و بابت انتخابات و حضور پرشور شما اعضاء جدید و قدیمی صنف تشکر میکنم که حضورتان نشان می دهد صنف ما پویاست و افراد هوشمندی دراین صنف فعالیت می کنند .  حمیت            هم صنفی دارند ، جایی که حس می کنند به حضورشان نیاز است بی منت و با خلوص نیت پای کار هستند و قدم جلو می گذارند و هرکس در این صنف قدم بردارد عزیزاست . روزی تان پررونق باشد . پروانه کسب مبارکتان باشد .

سپس آقای کرباسیان در تایید سخنان آقای گودرزی ضمن اشاره به موارد قانونی صنف به سوالات حضار پاسخ دادند . در پایان این جلسه پروانه کسب توسط کیانوش گودرزی به اعضاء اهداء شد .

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه