نمایش جزئیات

برگزاری جلسه هم اندیشی ریاست اتحادیه مشاوران املاک تهران با بازرسان اتحادیه

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی روز چهارشنبه مورخ 3 اسفندماه 1401 جلسه هم اندیشی ریاست اتحادیه با حضور اعضاء هیئت مدیره آقای داود بیگی نژاد نائب رئیس اول ، خانم سمانه محرمی نمین نائب رئیس دوم ، آقایان مهدی کرباسیان خزانه دار ، عیسی آقایاری ، تورج سرباز و بازرسان اتحادیه صنف مشاوران املاک در سالن اجتماعات برگزار شد .


به گزارش روابط عمومی روز چهارشنبه مورخ 3 اسفندماه 1401 جلسه هم اندیشی ریاست اتحادیه با حضور اعضاء هیئت مدیره آقای داود بیگی نژاد نائب رئیس اول ،  خانم سمانه محرمی نمین نائب رئیس دوم ، آقایان  مهدی کرباسیان خزانه دار  ، عیسی آقایاری ، تورج سرباز و بازرسان اتحادیه صنف مشاوران املاک در سالن اجتماعات برگزار شد .

در ابتدا پس از تلاوت آیاتی از کلام خدا آقای گودرزی ضمن خوشامدگی به حضار سخنان خود را اینگونه آغاز نمودند :  بسیار خوشحال و خرسندم که در جمع پیشکسوتان و دوستان و چهره هایی هستم که سالهای سال است با ایشان کار کردم . سخن گفتن در این جمع بسیار مشکل است چرا که آنقدر شما بزرگ منش هستید که سخنی باقی نمی ماند .

گودرزی ادامه داد :  30سال است درخدمت صنف هستم حال که انتخابات به پایان رسیده و بحث رقابت پایان یافته است ،  همه ما سوار بر یک کشتی هستیم و همه میخواهیم این کشتی راحت و آسوده به حرکت دربیاید و این مهم امکان پذیر نیست مگر با کمک و همراهی شما عزیزان .

گودرزی گفت : در هر اداره و ارگانی قواعد و قانونی جاری و لازم الاجراست که دراتحادیه قانون نظام صنفی باید اجرا شود  . برای اجرای صحیح قانون و نظارت برحسن اجرای آن  باید واحد بازرسی فعال و قانونمندی داشته باشیم .

وظیفه بازرس هم نظارت بر اجرای صحیح قانون است و هم نظارت بر حسن رفتار . توفیق هر مجموعه ای به واحد بازرسی است . آنجا که مجریان کار ، آدمهای باتجربه و باشهامت و صالح و شایسته هستند . که درجمع ما آدمهای شایسته بسیارند .

واحد بازرسی اتحادیه باید از تخلفات و تشکیل  و فعالیت واحدهای غیر مجاز  جلوگیری کند . آنچه که صنف ما را آبرومند میکند بازرسین ما هستند . اداره اماکن هم اعلام کرده که برای شناسایی واحدهای غیرمجاز آماده همکاری با اتحادیه هستیم . برخود لازم میدانم که همینجا از زحمات اداره اماکن تشکر کنم هم برای برگزاری انتخابات هم برای همکاری ایشان با اتحادیه .

گودرزی در پایان ادامه داد : مایل هستم غیر از حکم های انفرادی ، در هر منطقه ای به اتفاق بازدید داشته باشیم و واحدهای غیرمجاز را شناسایی کنیم . بازرس وقتی موفق است که بتواند منطقه خودش را به دقت شناسایی کند . شان بازرس باید حفظ شود چون رسالت ایشان پیشگیری از تخلفات و هدایت است و ایشان ناظر بر امور هست .  مایل هستم ملاقاتهای بیشتری با هم داشته باشیم . نقطه نظرات همدیگر را بشنویم کلاسهای آموزشی بازرسی برگزار کنیم موارد قانونی را مرور کنیم راهکار برای اعمال قانون یادبگیریم . مطلوب من حفظ کرامت و شان اتحادیه است که از مسیر حفظ شان بازرسان می گذرد .

سپس خانم سمانه محرمی نمین موارد قانونی وظایف بازرس را متذکر شدند . در پایان جلسه نیز آقای داود بیگی نژاد  به ایراد سخن پرداختند وضمن خیرمقدم به بازرسان از زحمات و خدمات ایشان قدردانی نمود.

جلسه با صلوات بر محمد و آل محمد پایان یافت .

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه