نمایش جزئیات

معارفه هیئت مدیره جدید اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی اتحادیه حسب نامه واصله از سازمان صنعت ، براساس آیین نامه اجرایی انتخابات هیات مدیره اتحادیه های صنفی ، جلسه تحویل و تحول اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران روز دوشنبه مورخ 1 اسفندماه 1401 با حضور دکتر علی توسطی رئیس اتاق اصناف تهران ، آقای کاظمی نائب رئیس اتاق مسئولین سازمان صمت و اتاق اصناف ، هیئت مدیره جدید و قدیم در سالن جلسات اتحادیه برگزار شد .


به گزارش روابط عمومی اتحادیه حسب نامه واصله از سازمان صنعت ، براساس آیین نامه اجرایی انتخابات هیات مدیره اتحادیه های صنفی ، جلسه تحویل و تحول اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران روز دوشنبه مورخ  1 اسفندماه 1401 با حضور دکتر علی توسطی رئیس اتاق اصناف تهران ، آقای کاظمی نائب رئیس اتاق مسئولین سازمان صمت و اتاق اصناف ، هیئت مدیره جدید و قدیم در سالن جلسات اتحادیه برگزار شد .

دراین مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام خدا و ادای احترام به سرودملی کشورمان ابتدا مصطفی قلی خسروی ضمن خوشامدگویی به حضار برای هیئت مدیره جدید آرزوی موفقیت نمودند .

سپس دکتر توسطی رئیس اتاق اصناف تهران سخن خود را اینگونه آغاز نمودند :  که این اولین بار است که برای تغییرتحول اتحادیه ای حضور می یابیم که این حضور به حرمت و جایگاه آقای خسروی به لحاظ کاری  حرفه ای و تخصصی و منش بالای ایشان  و همچنین سابقه مدیریت ریاست جدید آقای گودرزی است که باعث شد که با آقای کاظمی دراین جلسه حضورپیدا کرده و از زحمات ایشان تشکر کنیم . سپس با اهداء لوح تقدیر به مصطفی قلی خسروی از زحمات ایشان به عنوان پدرصنف تقدیر و تشکر نمودند .

سپس در ادامه ، جلسه با معارفه اعضاء جدید ادامه یافت و صورت اسناد مالی و کاری اتحادیه توسط نماینده اتاق اصناف به سمع و نظر هیئت مدیره جدید رسید .

 کیانوش گودرزی ریاست جدید اتحادیه ضمن تشکر از زحمات آقای خسروی خود را شاگرد ایشان خطاب نمود و ضمن ادای احترام به پیشکسوتان صنف ، از زحمات ایشان تقدیر و تشکر نمود . گودرزی ادامه داد : سالها در اتحادیه املاک درخدمت هم صنفی های عزیزم بودم و جا دارد از مهر و محبت و حضور ایشان در پای صندوق های رای تشکر میکنم .

درپایان مراسم تودیع و معارفه اعضاء کمیسیون حل اختلاف و تنی چند از اعضاء صنف جهت تبریک در سالن جلسات حضور یافتند .

سپس گودرزی در جمع کارکنان اتحادیه حضور یافت و پس از معرفی هیئت مدیره ضمن تشکر از زحماتشان از ایشان خواست با تمام توان در خدمت اعضاء صنف باشند و با صبوری و خوش خلقی رفتار نمایند .

جلسه با صلوات بر محمد و آل محمد پایان یافت .

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه