نمایش جزئیات

برگزاری کلاس آموزشی اصناف باحضور مصطفی قلی خسروی ریاست اتحادیه

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی اتحادیه ، روز یکشنبه مورخ 27 آذرماه 1401 کلاس آموزشی اصناف با حضور مصطفی قلی خسروی ریاست در سالن جلسات اتحادیه برگزار شد .


به گزارش روابط عمومی اتحادیه ، روز یکشنبه مورخ 27 آذرماه 1401 کلاس آموزشی اصناف با حضور مصطفی قلی خسروی ریاست در سالن جلسات اتحادیه برگزار شد .

خسروی در ابتدای جلسه ضمن خوشامدگویی و خیرمقدم به اعضاء گفت : عزیزان من به صنف مشاوران املاک خوش آمدید . این صنف خیلی آبرومند است . طبق قانون باید اول پروانه کسب را اخذ کرده و سپس فعالیت خود را آغاز کنید مانند گواهینامه که تا گواهینامه نداشته باشید اجازه رانندگی ندارید .

 شغل مشاوراملاک شغل مهم و حساسی است  از شما میخواهم کار خود را بادقت انجام دهید . مردم را دوست داشته باشید و به آنان احترام بگذارید . شغل ما اعتباری اعتمادی است .

خسروی ادامه داد قبل از تنظیم قرارداد باید احراز هویت و احراز مالکیت را انجام دهید . واسطه هیچ جا نباید گیر باشد . مشاوراملاک دلال و دلالت کننده است که کار بسیار مشکلی است . طبق قانون دلالان مصوب    سال 1317 دلال حق خودش را خودش تعیین می کند . واسطه نباید جایی گیر باشد چون فقط یک واسطه و دلالت کننده است . واسطه امین مردم است . دلال کسی است که بین دو یا چندنفر بتواند دلیل منطقی بیاورد .

از شما میخواهم درمحل کارخود با لباس مرتب حاضر شوید ، گفتمان خوبی داشته باشید ، با مردم با احترام رفتار کنید . با ایشان تعامل داشته باشید ، حوصله کنید و از عجله بپرهیزید .

خسروی گفت : مردم اگر به محل کسب شما مراجعه می کنند بدانید که به دستور خداوند است که روزی به شما برساند . همانطور که کلام حق می فرماید : الذین یومنون بالغیب و یقیمون الصلاه و مما رزقناهم ینفقون و خدا از غیب روزی شما را می رساند . مردم خوبی داریم به آنها احترام بگذارید آنها را دوست داشته باشید در پیش پای مردم از جا برخیزید . خدای متعال می فرمایند از تو حرکت از من برکت .

  پس از گرفتن پروانه کسب مستقیما مسئولیت شما در کشور درج می شود . پس از امضاء قرارداد به هیچ وجه نباید قرارداد نگه دارید .

خسروی گفت : در محل اتحادیه برای رفاه شما شورای حل اختلاف دایر کردیم . همیشه قانون را رعایت کنید چون ما هیچوقت از متخلفین حمایت نمی کنیم و دوست ندارم شما را در شورای حل اختلاف یا دادگاه ببینم

در ادامه جلسه خسروی به بیان مواردی از قانون نظام صنفی پرداختند و موارد قانونی را متذکر شدند سپس به پرسشهای حضار با صبروحوصله پاسخ دادند .

در انتها خسروی برای ایشان آرزوی سلامتی و دعای خیر نمودند . جلسه با صلوات بر محمد و آل محمد پایان یافت 

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه