نمایش جزئیات

جلسه ریاست اتحادیه با اعضاء صنفی مناطق هرندی ، شوش و مولوی

چکیده خبر


جلسه ریاست اتحادیه با اعضاء صنفی مناطق هرندی ، شوش و مولوی


به گزارش روابط عمومی روز شنبه مورخ 14 آبان 1401 جلسه ای با حضور مصطفی قلی خسروی ریاست اتحادیه ، دکتر شایان معاون کمیسیون سیاسی اجتماعی فرمانداری و اعضاء صنفی مناطق هرندی ، شوش و مولوی در سالن جلسات برگزار شد .

در ابتدای جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام خدا ، مصطفی قلی خسروی پس از خوشامدگویی به حضار سخنان خود را اینگونه آغاز کردند که اعضاء صنف مشاوران املاک در هنگام اخذ  پروانه کسب کلاسهای آموزشی را می گذرانند و می دانند باید چگونه رفتار کنند و هیچوقت یک ملک را به چندنفر اجاره نمی دهند . مشاوراملاک حق تفحص در مردم را ندارد اما مالک می تواند از مستاجر سوال بپرسد . شغل ما شغل دلالی است و ما فقط واسطه بین خریدار و فروشنده و امین مردم هستیم .

باید واحدهای صنفی بدون پروانه شناسایی شوند و بازرسان مناطق به این مهم توجه کنند تا اتحادیه قانونمندی داشته باشیم . من کمتر از دوماه دیگر در خدمت شما هستم اما دلم برای صنف می سوزد که فرد دلسوزی در انتخابات پیروز شود چون اینجا کعبه اعضاء است و باید پاک باشد تا اتحادیه خوبی داشته باشیم . تمام هم و غم من این است که کسانی به هیئت مدیره راه پیدا کنند که بتوانیم روی آنها حساب کنیم . به کسانی رای بدهید که به معنای واقعی آنها را شناخته و آنالیز کرده باشید .

خسروی ادامه داد : اتحادیه می تواند به فردی با مدرک تحصیلی خواندن  و نوشتن پروانه کسب بدهد حال اگر کسی مدرک دیپلم ، فوق دیپلم ، لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری داشت چه مدرک جعلی باشد چه حقیقی ، هیچ تاثیری در پرونده صنفی وی ندارد .

این را بدانید که این قانون است و من نمی توانم از قانون تخطی کنم . کسی بخاطر مدرک تحصیلی رشوه نمی دهد و اگر افرادی در این مورد صحبت می کنند بدانید که دروغ است و برای رهایی خودشان از خلافهایی است که انجام دادند .

اتحادیه غیرانتفائی است اینکه بعضی از کاندیدا اعلام می کنند ما کاری می کنیم که شما عضویت پرداخت نکنید یا مالیات بر ارزش افزوده را حذف می کنیم بدانید که دروغی بیش نیست مبادا گول بخورید اینها قانون است و طبق قانون نظام صنفی بالاترین مرجع تصمیم گیری در اصناف کمیسیون نظارت است .

خسروی ادامه داد : منطقه هرندی مقداری جرم خیز است و باید خیلی حواستان را جمع کنید درست است که حق تفحص در مردم را ندارید اما باید بدقت احراز هویت و احراز مالکیت را انجام دهید . بخصوص درمورد اتباع بیگانه باید دقت دوچندان داشته باشید و کار شما بسیار سخت و حساس است .

در ادامه جلسه دکتر شایان به ایراد سخن پرداختند و گفتند یکی از مشکلات محله هرندی و محلات کم برخوردار جرم خیز بودن این محلات است که مورد توجه دولت است و درحال ساماندهی این محلات و طرح تفضیلی آن هستیم .

این محلات دارای بافت قدیمی و محلی هستند که باید با کمک و یاری همدیگر آن را ساماندهی کنیم . از شما می خواهم نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان کنید .

دکتر شایان ادامه داد : حضور گسترده اتباع بیگانه در کشور باعث بروز مشکلاتی شده که باید مورد توجه قرار بگیرد خواهشمندم یک ملک را به چندنفر اجاره ندهید چون باعث بروز مشکلات عدیده می شود . بحث بزه اجتماعی هم دردست پیگیری است .

من امروز آمده ام تا شنونده باشم و دست یاری به سوی شما دراز کرده ام .

در ادامه حضار به بیان نقطه نظرات ، پیشنهادات و مشکلات منطقه پرداختند که همگی از جانب ریاست و دکتر شایان پاسخ داده شد .

جلسه با صلوات بر محمد و آل محمد پایان یافت .

 

 

 

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه