نمایش جزئیات

جلسه ریاست اتحادیه مشاوران املاک با کارکنان

چکیده خبر


جلسه ریاست اتحادیه مشاوران املاک با کارکنان


به گزارش روابط عمومی روز 5 شنبه مورخ 28 مهرماه 1401 جلسه ای ریاست با کارکنان اتحادیه با حضور مصطفی قلی خسروی ریاست ، خانم جعفری زاده مدیراجرایی و پرسنل اتحادیه در سالن جلسات برگزار شد .

مصطفی قلی خسروی ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به کارکنان گفت : خوشحالم درجمع عزیزانی صحبت میکنم که چرخ و نقاله اتحادیه را دردست دارند و دوست دارم شما انتقادات و پیشنهادات خود را بیان کنید که بتوانیم تمهیداتی را دراین خصوص درنظر بگیریم . سپس نارسایی هایی که در اتحادیه می بینم را به عرض میرسانم .  خسروی ادامه داد : ما دورهم جمع شدیم تا مشکلات مردم را حل کنیم بنابراین اجازه نداریم با مراجعه کننده بد رفتار کنیم . از همه شما میخواهم با مراجعه کنندگان به خوبی رفتارکنید و کار امروز را به فردا موکول نکنید . متوجه باشید که روزی دهنده فقط خداست و اوست که روزی بندگانش را از غیب میرساند  پس مبادا در این راه دچار لغزش و اشتباه شویم .

ایشان ادامه دادند :  باید در مراجعه اول تمامی مدارک و روندکار را به مراجعه کننده توضیح دهید چون اعضاء در این ایام کرونا و راه های دورو ترافیک نمیتواند مدام مراجعه حضوری داشته باشد . باید کارمراجعه کننده در همان روز انجام شود والا باعث ایجاد ترافیک کاری در اتحادیه می شود .

اینکه عده ای از مراجعه کنندگان به اتحادیه مراجعه می کنند و با کاندیدا تماس می گیرند و از پرسنل میخواهند با کاندیدا صحبت کنند کار بسیار غلطی است و من بشدت با این موضوع برخورد میکنم . لذا درخصوص انتخابات از پرسنل میخواهم به هیچ وجه دخالت نکنید .

خسروی گفت : اینکه یکی از کاندیدا بدون اجازه ریاست اقدام به پخش زعفران بین پرسنل نموده است  موجب ناراحتی اینجانب شد . چون این رویه باعث می شود حق کاندیدای دیگر از بین برود . اینجانب اینجا هستم تا کارهای بد و خلاف را که می بینم تذکر دهم و بگویم اگر قرار باشد حرف نزنم معنایی جز اینکه خودم هم شریک هستم ندارد .  درپایان رئیس اتحادیه درخصوص انتخابات تذکرات لازم را به پرسنل دادند .

جلسه با صلوات بر محمد و آل محمد پایان یافت

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه