نمایش جزئیات

خبرگزاری بازار - عضو هیات‌مدیره و خزانه‌دار اتحادیه مشاوران املاک: اتصال مشاوران املاک به سامانه وزارت راه زیرساخت می‌خواهد

چکیده خبر


عضو هیات‌مدیره و خزانه‌دار اتحادیه مشاوران املاک درمورد اتصال مشاوران املاک به سامانه وزارت راه برای جلوگیری از افزایش اجاره‌بهای مسکن گفت: ما برای انجام این کار به یک سری زیرساخت‌ها نیاز داریم.


عضو هیات‌مدیره و خزانه‌دار اتحادیه مشاوران املاک:
اتصال مشاوران املاک به سامانه وزارت راه زیرساخت می‌خواهد
عضو هیات‌مدیره و خزانه‌دار اتحادیه مشاوران املاک درمورد اتصال مشاوران املاک به سامانه وزارت راه برای جلوگیری از افزایش اجاره‌بهای مسکن گفت: ما برای انجام این کار به یک سری زیرساخت‌ها نیاز داریم.

به گزارش بازار، سعید لطفی عضو هیات‌مدیره و خزانه‌دار اتحادیه مشاوران املاک درمورد اتصال مشاوران املاک به سامانه وزارت راه و شهرسازی برای جلوگیری از افزایش اجاره‌بهای مسکن گفت: ما خیلی خوشحالیم که مسئولان به فکر مستأجران هستند و ما هم از این‌گونه مصوبات دولت تمکین می‌کنیم اما برای انجام این کار به یک سری زیرساخت‌ها و کار کارشناسی نیاز داریم ضمن اینکه ما برای گرفتن مجوز زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت هستیم و کاری با وزارت راه و شهرسازی نداریم.

عضو هیئت‌مدیره و خزانه‌دار اتحادیه مشاوران املاک اظهار کرد: با وجود مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر افزایش اجاره‌بها تا سقف ۲۵ درصد اما نزدیک به ۸۵. ۵ درصد رشد داشتیم و سؤال ما این است که چه نظارتی روی این موضوع شده است!؟

لطفی تصریح کرد: متأسفانه یک عده، بخش خصوصی و مشاوران املاک را متهم به عامل گرانی مسکن و اجاره‌بها کردند و در دولت قبل، نرخ کمیسیون ما را کاهش دادند درصورتی‌که پایین آوردن قیمت کمیسیون مشاوران املاک، نه‌تنها باعث کاهش قیمت‌ها نشد بلکه قیمت‌ها را افزایش هم داد.

وی با انتقاد از اینکه وزارت اقتصاد و دارایی و اداره ثبت‌اسناد درمورد سامانه کد رهگیری با ما لینک نمی‌شوند گفت: اگر سامانه کد رهگیری جدی گرفته شود هم دادگاه‌ها خلوت‌تر می‌شوند و هم آمار کلاهبرداری‌ها به کمترین حد ممکن خواهد رسید.

عضو هیئت‌مدیره و خزانه‌دار اتحادیه مشاوران املاک اظهار کرد: مشاوران املاک همیشه در تلاش‌اند که قیمت را پایین بیاورند چون اگر قیمت کاهش پیدا نکند معامله‌ای هم صورت نمی‌گیرد.

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه