نمایش جزئیات

برگزاری جلسه بازرسان باریاست اتحادیه

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی روزدوشنبه مورخ11بهمن ماه 1400 درسالن کنفرانس اتحادیه جلسه بازرسان باحضورمصطفی قلی خسروی رئیس واعضای هیئت مدیره اتحادیه برگزارگردید.


به گزارش روابط عمومی روزدوشنبه مورخ11بهمن ماه 1400 درسالن کنفرانس اتحادیه جلسه بازرسان باحضورمصطفی قلی خسروی رئیس واعضای هیئت مدیره اتحادیه برگزارگردید.

رییس اتحادیه ضمن عرض خوش آمدگویی به حاضراندرجلسه وآرزوی سلامتی وتندرستی برای ایشان اضافه نمود :  باتوجه به نزدیک بودن ایام انتخابات توقع من از شمااین است که همچون 4 سال گذشته بااقتدارومصمم امورجاری را انجام بدهید واینطور نباشدکه سستی صورت گیرد.

سپس رییس اتحادیه وظایف کمیسیون بازرسی رابه استنادماده 11 آیین اجرایی تشکیل کمیسیونهای اتحادیه های صنفی ( موضوع تبصره 2 بند ط ماده 30 قانون نظام صنفی )  به شرح ذیل بیان نمودند :

1-بازدیدازمکان واحدصنفی وارائه گزارش به اتحادیه درخصوص افراد متقاضی صدوروتمدیدپروانه کسب

2 همکاری لازم باواحدهای بازرسی ونظارت اتاق شهرستان ویاسازمان واداره صنعت،معدن وتجارت درراستای اجرای طرحهای ویژه نظارتی ویا بازرسیهای خاص فصلی

3-       شناسایی وارائه گزارش درموردواحدهای فاقدپروانه کسب

4-       انجام سایرامورارجاعی ازسوی اتحادیه

رییس اتحادیه درادامه خطاب به بازرسان اضافه نمود سران سه قوه تصمیم دارند که اتحادیه مشاوران املاک زیر نظر قوه قضاییه قرار بگیرند ما با اصل تغییر مخالف نیستیم و از آن استقبال هم میکنیم به شرطی که عزت صنف در نظر گرفته شود و منجر به رشد و پیشرفت صنف باشد ؛ لذا ما طی مکاتباتی  که با مجلس و کمیسیون عمران و کمیسیون تلفیق داشتیم از آنها خواستیم که اتحادیه و حتی سازمان حمایت از مصرف کننده را بعنوان مشاور فی الامر در این قضیه در نظر بگیرند تا خدای ناکرده منجر به قانون خلق الساعه ای مثل پیش فروش نشود که ابتر باقی بماند

چرا که قانون زمانی انجام میشود که شفاف و قابل اجرا باشد. البته سال گذشته هم صحبت هایی مبنی بر اینکه اتحادیه زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی قرار بگیرید انجام شد و مذاکراتی هم با مجلس انجام دادیم و پیشنهاد ما با آنها این بود که ما تبدیل به کانون بشویم مانند کانون وکلا و حتی پیش نویس این طرح را آماده و برایشان ارسال کردیم  اما وزارت راه و شهرسازی پیگیری در این خصوص انجام نداد بهرحال ما به دنبال ارتقا صنف هستم و در صورتیکه منافع اعضا حفظ شود و منجر به ارتقا صنف باشد از آن حمایت میکنیم.

خسروی در ادامه  بیان داشت من همین جا اعلام میکنم دپارتمان درکارماغلط است،مامشاوراملاک هستیم و هرکجادپارتمان روئیت کنیم آنجاراخواهیم بست . کارمشاوراملاک دلالی است ودلال یعنی دلالت کننده،دلیل آورنده کسی که بتواند بین یک یا چندنفردلیل های منطقی بیاورد تاآنهارابه هم برساند.

درپایان بازرسان درفضایی گرم و صمیمی به بیان نظرات ودیدگاه های خود پرداختند وریاست اتحادیه نیزبه پرسشهای ایشان پاسخ دادند .

جلسه باصلوات برمحمدوآل محمدپایان یافت .

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه