نمایش جزئیات

دیدار و گفتگوی مصطفی قلی خسروی با جمعی از دانشجویان مرکز علمی کاربردی اتحادیه صنف مشاوران املاک

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی روز سه شنبه مورخ 16 آذرماه مطابق با روز دانشجو مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه در جمع تعدادی از دانشجویان مرکز علمی کاربردی اتحادیه حضور یافتند.


به گزارش روابط عمومی روز سه شنبه مورخ 16 آذرماه  مطابق با روز دانشجو مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه در جمع تعدادی از دانشجویان مرکز علمی کاربردی اتحادیه حضور یافتند.

در ابتدای جلسه رییس اتحادیه شانزدهم آذرماه روز دانشجو را به دانشجویان تبریک وتهنیت عرض نموده و برای ایشان در ادامه مسیر آرزوی موفقیت و بهروزی نمودند.

ایشان در ادامه  تاسیس دانشگاه علمی کاربردی مشاوران املاک را گامی مهم درجهت علمی سازی وافزایش سطح دانش مشاوران املاک دانست واضافه نمود من همیشه گفته ام کار مشاوراملاک بسیارسخت وویژه است چراکه باسرمایه مردم سروکاردارد وگاهی همه زندگی شخصی خلاصه میشود درپولی که نزدمشاوراملاک برده است پس بایستی مشاوران املاک نسبت به این موضوع حساس باشند وهمواره درحال آموختن وآگاهی کامل نسبت به قوانین باشند ، خوشبختانه در ده سال گذشته دانشگاه وکلاسهای آموزشی مادراتحادیه بعنوان دو بازوی مهم ،اعضای صنف را ازمشکلات ناشی  ازعدم آگاهی نسبت به قوانین دورکرده اندوثمره آنرا امروزمی بینیم.

ایشان ادامه دادند : متاسفانه قانون نظام صنفی در برابر صنف مشاوران املاک مجهور مانده و نیازمند اصلاح است . ما بارها اعلام کرده ایم که میبایست قانون نظام صنفی در برخورد با مشاوران املاک نسبت به سایر صنوف تغییر کند و تشویق و تنبیه جداگانه ایی را درنظر بگیرند .

مشاوراملاک اغلب با تمام دارایی یک نفر سر و کار دارد و گاها بدلیل عدم آگاهی با نوشتن یک قرارداد اشتباه سرمایه شخصی ازبین میرود.

رییس اتحادیه صحبت های خود را اینگونه ادامه دادند : ما دو نوع سندداریم ، سند عادی و سند رسمی که مشاوران املاک وظیفه نگارش اسناد عادی را برعهده دارند لذا کارشان کمتر از دفترخانه نیست و بایستی نسبت به قوانین حساس باشند و همیشه خودشان را مطلع نگاه دارند . مجرم و محرم تنها با یک نقطه تغییر میکند و نشان دهنده اوج حساسیت این موضوع است.

خسروی در ادامه بیان داشت : اصرار من به تاسیس دانشگاه و آموزشگاه در سالهای گذشته ارتقای  سطح دانش بین مشاوران املاک بوده که خداروشکر تا حد زیادی این تغییر نسبت به سالهای گذشته انجام شده است. من همیشه از نوآوری و نو اندیشی حمایت کرده و میکنم و امروز این وظیفه شما دانشجویان است که با طرح ها و ایده های نو ما را در مسیر رسیدن به پیشرفت و ارتقای صنف مشاوران املاک حمایت کنید.

مصطفی قلی خسروی ادامه داد : دانشجو مغز هرسازمان ودانشگاهی است واین مغز را اگردرجهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار بگیریم قطعا پیشرفت خواهیم کرد همچنین اگردانشجوخدای ناکرده منحرف باشدمشکلات عدیده ای برای جامعه ایجاد میکند .

ایشان اینگونه ادامه دادندکه دانشجو قابل احترام است هرچند این احترام درجامعه ما کمترازحدانتظاراست اما ما بایدبه دانشجو نهایت احترام رابگذاریم چراکه دانشجو آینده کشور را بررسی وسازماندهی میکند ، وهمچنین برای آینده کشورسرمایه گذاری می کند و تصمیم می گیرد ، قطعااین رشد برای آینده کشوربسیار مهم است به شماعزیزان توصیه میکنم فکرخوب داشته باشید وبا این فکرخوب پژوهشهای علمی ، فرهنگی ، انسانی واکتشافی رابرای کشوربه باربیاورید .

در پایان تعدادی از دانشجویان نقطه نذرات و دیدگاهی خودشان را با رییس اتحادیه در میان گذاشتند و ایشان در فضایی صمیمانه به سوال ها و نظرات پاسخ دادند .

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه