نمایش جزئیات

مصطفی قلی خسروی ، رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران: مطابق قانون نظام صنفی محدودیتی در صدور پروانه کسب نداریم

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی مصطفی قلی خسروی رییس اتحادیه روز دوشنبه مورخ 19 مهر 1400 در مصاحبه ایی با واحد روابط عمومی درخصوص صدور پروانه کسب اعضاء جدید مطالبی را جهت استحضار همکاران خود بیان نمودند.


به گزارش روابط عمومی مصطفی قلی خسروی رییس اتحادیه روز دوشنبه مورخ 19 مهر 1400 در مصاحبه ایی با واحد روابط عمومی درخصوص صدور پروانه کسب اعضاء جدید مطالبی را جهت استحضار همکاران خود بیان نمودند.

ایشان در ابتدا  با اهداء سلام به معرفت و مرام بزرگان صنف ، پیشکسوتان ، ایثارگران ، خانواده شهدا و همه کسانی که بدرستی و با صداقت کار می کنند سخنان خود را اینگونه ادامه دادند که متاسفانه تورم بیکاری در جامعه زیاد است و طبق قانون وظیفه اشتغال زایی بر عهده دولت است لذا در این سالها در زمینه صدور پروانه کسب دولت  نگاه  اشتغال زایی دارد . مطابق قانون دولت دستور داده ما هم باید پروانه کسب صادر کنیم .

ایشان در ادامه افزود : البته در گذشته ما مدتی حدودصنفی را انجام دادیم اما انقدر شکایت داشتیم که  اجبارا آن را برداشتیم .

رییس اتحادیه صحبت های خود را اینگونه ادامه دادند بنده در مدت گذشته چندین بار به اتاق نامه نوشتم که با توجه به شرایط موجود  سقف صنفی و حدودصنفی می خواهیم حتی برای مجلس شورای اسلامی هم نامه زدیم که به هیئت مدیره اختیار بدهند تا بتوانیم درخصوص صدور جواز نظر بدهیم و صلاحیت افرادی را که درخواست پروانه کسب دارند را از نظر فنی و حقوقی بررسی کنیم که آیا فرد می تواند پروانه کسب مشاوراملاک بگیرد یا خیر ؟ متاسفانه ما هیچ اختیاری نداریم و هرشخصی بیاید و تقاضای جواز مشاوراملاک داشته باشد موافقت می کنیم چرا که قانون گفته و ما نمی توانیم قانون را نقض کنیم و ایشان نیز از هموطنان ما هستند .

خسروی در ادامه  گفتند البته عزیزان هم صنف من بدانند  همانطور که در قرآن  کریم آمده : ( الذین یومنون بالغیب و یقیمون صلوه مما رزقنهم ینفقون ) یعنی ای انسان بدان که من روزی تو را می دهم روزی را با فکر خودت از راه حلال به دست آور . لذا تجربه ثابت کرده است کسی که کارش را با صداقت انجام بدهد طبق وعده خداوند متعال روزیش از غیب میرسد و خدای ناکرده نباید در بین همکاران نباید فعل و انفعالاتی انجام شود که باعث نارضایتی مردم باشد

ایشان در پایان یادآور شد از همه  همکاران عزیزم و صاحبان جواز  می خواهم زیرمجموعه خودتان را کنترل کنید و تحت نظرتان باشند و به همه آنها آموزش های لازم را بدهید  تا باعث بردن آبروی صنف نشوند .

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه