نمایش جزئیات

برگزاري جلسه بازرسان افتخاری اتحادیه و ارائه حکم بازرسی با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره در سالن کنفرانس

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومي اتحاديه، یکشنبه مورخ 27 آبان ماه 97، جلسه ارائه حکم بازرسان افتخاری اتحادیه با حضور رئیس و اعضای هیأت مدیره برگزار شد.


در اين مراسم مصطفی قلی خسروی ضمن ابراز خرسندی نسبت به حضور عزیزان در جلسه فوق اظهار داشت: شما عزیزان عامل اصلی نگهداری آبروی اتحادیه در مناطق هستید و به نوعي هیات امنای اتحادیه محسوب می شوید. از شما همراهان گرامي انتظار می رود تا با ادب و احترام با اعضای صنف برخورد داشته باشید و گذشت را سرلوحه کار خود قرار دهید. البته نه اینکه از خطاها و اشتباهات چشم پوشی کنید، چراكه این امر به معنای خیانت خواهد بود.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک توضیح داد: رکود مانند بیماری وبا  می باشد ،در گذشته آوردن نام این بیماری مردم را دچار وحشت می کرد از نظر بنده رکود هم مانند وبا بوده و حتی جاری شدن آن بر زبان موجب می شود مردم احساس ترس کرده و مانعی برای خرید آنها باشد و همین امر موجب کسادی بیشتر بازار می گردد.

خسروی در ادامه خاطر نشان ساخت: ما به منظور سهولت در انجام امور اداري، در حال راه اندازی کانال ارتباطی با شما هستیم تا از تردد بی مورد کاسته شود.

وي تاکید كرد: به مردم دروغ نگویید و از دروغ و نفاق برحذر باشید و بپذیرید که مردم با توجه به سخنانی که رسانه ها در خصوص مشاوران املاک می گویند باز هم شما را قبول دارند و امین می دانند.

و در پايان، مراسم با ارائه حکم بازرسی و پاسخگویی به سوالات مطرح شده، به اتمام رسید.

 

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه