نمایش جزئیات

نخستين جلسه اتاق فکر در اتحاديه برگزار شد

چکیده خبر


نخستين جلسه اتاق فکر روز دوشنبه مورخ 16 مهر ماه 97 با حضور ريیس و هیات مدیره اتحادیه، جناب آقای دکتر خسروی، جناب آقای احمدیان و اعضاي گروه در سالن کنفرانس اتحادیه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اتحاديه، در این مراسم مصطفی قلی خسروی ضمن تشکر از حضور اعضاء اظهار داشت: ما اتاق فکر را تشکیل دادیم تا از نظر فرهنگی، آموزشی و رفاهی به ما ایده های جدید بدهد تا بتوانیم برای اعضای صنف نوآوری داشته باشیم و انتظار داریم اگر اشتباهی صورت می گیرد آن را اعلام نمایند.

رييس اتحاديه صنف مشاوران املاك تهران افزود: من از اعضاء درخواست دارم توجه بیشتری به مسائل از جمله اشتباهات و خطاها داشته باشند و در قالب مشاوره به من یاری دهند.

همچنین در ادامه جناب آقای دکتر مجید خسروی اظهار داشت: فعالیت اتاق فکر برای یک مجموعه ای به این وسعت، برعهده یک نفر نیست؛ بلکه یک کار تیمی و گروهی است. بنابراین بهتر است با یکدیگر به صورت دوستانه همفکری داشته باشید، چراکه هدف از تشکیل اتاق فکر این است که بتوانیم ایده‌های نو را به مرحله اجرا برسانیم.

و در پایان نیز اعضای گروه خواستار حمایت هیات مدیره از اتاق فکر بوده و پیشنهاد خود را در خصوص تشکیل گروه‌هایی اعلام نمودند که هر تیم مسئولیت بررسی یک موضوع (تبلیغات، رفاهی، فرهنگی) را داشته باشد و در نهایت اعضای گروه تفکری را ارائه دهند که قابلیت اجرا داشته باشد.

 

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه