نمایش جزئیات

نشست صمیمی رئیس و اعضاء هیأت مدیره اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با برخی از اعضاء منطقه 19 در كنار برگزاري كارگاه مبارزه با پولشويي و تامين مالي تروريسم/ برگزاری انتخابات بازرس منطقه19

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی اتحادیه، چهارشنبه مورخ 7 شهریور ماه97 نشست صمیمانه ریاست با برخی از اعضای منطقه 19تهران برگزار شد که در کنار آن، مراسم انتخابات بازرس از سوی اعضای این منطقه نیز دایر شد


مصطفی قلی خسروی در این مراسم با اشاره به کاهش ضریب مالیاتی  اظهار داشت: میزان ضریب مالیاتی برای اعضای این صنف 35% در نظر گرفته شده بود . با جلسه ای که به اتفاق آقایان آذری ، لطفی و خانم آبیور   با سازمان امور مالیاتی برگزار شد توانستیم میزان در صد مذکور را به 33% کاهش بدهیم .

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران در  بخش دیگری از صحبت های خود گفت :  مشاوران املاک حق ندارند بخشی از پول ودیعه مسکن ( هزینه های آب و برق و...)را نزد خود نگه دارند بلکه موجر و مستاجر باید شخصا اختلافات مالی خود را رفع و رجوع کنند.

درادامه  اين مراسم انتخابات بازرس منطقه 19 برگزار شد  وهريك از كانديداي بازرس منطقه مذکورخود را به طور كامل معرفي کردند و در نهايت اعضاء حاضر در جلسه به آنها راي دادند.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران در پایان گفت : بازرساني كه بيشترين راي را در اين انتخابات به دست مي آورند، جهت راي و ارائه نظر نهايي به هيات مديره اتحاديه صنف مشاوران املاك تهران ارجاع داده مي شوند. سرانجام پس از بررسي هاي صورت گرفته در هيات مديره، اسامي بازرسان منطقه19 اعلام خواهد شد  .                    

در ادامه این نشست، کارگاه آموزشی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم برگزار شد و به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر نیز ارائه داده شد.

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه