نمایش جزئیات

نشست رئیس اتاق اصناف ، هیات رییسه وروسای اتحادیه های صنفی تهران با معاونین وشهرداران مناطق شهرداری تهران در خصوص مشکلات اصناف

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران صبح امروز مورخ 13 مرداد ماه 97 در نشستی که رییس اتاق اصناف ، هیات رییسه و روسای اتحادیه های صنفی با معاونین شهرداروشهرداران مناطق مختلف تهران داشتند راهکارهای برون رفت از مشکلات اصناف با شهرداری بررسی شد.


در این نشست مقرر شد تا شهرداری تهران برای فعالیت اتحادیه صنفی در ساختمان های فعلی پایان کار ساختمانهای اتحادیه ها را با شرایط موجود قبول کرده و از اقدامات دیگر مساعدت  به عمل آورد.

همچنین در خصوص موضوع پسماند های شهری واحدهای صنفی مذاکرات ورایزنی هایی انجام شد.

روسای اتحادیه های صنفی حاضر در نشست هم مشکلاتشان را مطرح کردند.

مصطفی قلی خسروی در این جلسه گفت : همانگونه که مستحضرید براساس ماده 80قانون نظام صنفی صدور پروانه کسب برای اماکن با کاربرد اداری و کارگاهی علاوه بر اماکن تجاری مجاز شناخته شده است اما متاسفانه شهرداری ها ار آن سربازده و با اعمال سلائق شخصی وبرخلاف قانون نظام صنفی مانع ارتزاق اعضای صنف املاک گردیده است.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران همچنین در خصوص مشکلات پسماند دفاتر اعضای اتحادیه املاک گفت : دفاتر مشاوران املاک پسماند ندارند و در این خصوص بی عدالتی وجود دارد ، لذا  ازمجموعه شهرداری درخواست دارم به این مساله ورود پیدا کند و مشکلات مربوطه را برطرف سازد .


ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه