نمایش جزئیات

بازدید رییس مرکز اصناف و بازرگانان، دبیر هیات عالی نظارت و معاون برنامه‌ریزی و آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت از اتحادیه املاک

چکیده خبر


رییس مرکز اصناف و بازرگانان و دبیر هیات عالی نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت روز سه‌شنبه مورخ ۱۲ تیر ماه به اتفاق هیات همراه از محل اتحادیه، دانشگاه علمی کاربردی اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران و کمیسیون تخصصی مشاوران املاک کشور بازدید به عمل آوردند .


به گزارش روابط عمومی اتحادیه، در این مراسم مصطفی‌قلی خسروی ضمن خوش آمدگویی به جناب آقایان احمدی و مهدوی و همچنین هیات همراه اظهار داشت: امید است به کمک مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت مشکلات مربوط به کد رهگیری و مالیات ارزش افزوده را برطرف نماییم.

رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران به موضوع نرخ کمیسیون مشاوران املاک اشاره کرد و ادامه داد: نرخ کمیسیون مشاوران املاک باید به صورت واقعی و منطقی باشد، چرا که باعث جلوگیری از تخلفات صنفی می‌شود.

 خسروی در مورد ساماندهی مشاوران املاک تصریح کرد: بر اساس تبصره یک ماده ۱۷ قانون نظام صنفی که در خصوص پیش‌بینی کارت شناسایی کارکنان دفاتر اداری می‌باشد، از مدت‌ها قبل با هماهنگی اداره اماکن عمومی کلیه مشاوران دفاتر املاک را شناسایی و برای آنها کارت عکس‌دار صادر می‌شود تا بدین‌وسیله از بروز تخلفات جلوگیری به عمل آید.

وی افزود: امید است در پیشبرد ساماندهی مشاوران املاک، مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت کمک‌های لازم را مبذول فرمایند.

همچنین رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بازدید از مجموعه گفت: این اقدامات و تعاملات باعث می‌شود که با هم فکری و همکاری یکدیگر بتوانیم گره‌ای از کارها باز کنیم و در تسهیل آن تصمیماتی اتخاذ نماییم.

احمدی در مورد کد رهگیری گفت: نظریه و اعتقادی که مجموعه اتحادیه املاک در خصوص کد رهگیری دارد مهم است؛ یعنی اگر کد رهگیری باشد باعث جلوگیری از بسیاری از تخلفات و مشکلات ما نیز در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌شود. ما نیز این اعتقاد را داریم که بتوانیم کدرهگیری را از این کم رنگی خارج نماییم.

در پایان دبیر هیات عالی نظارت در خصوص نرخ کمیسیون املاک خاطر نشان ساخت: ما اعتقاد داریم اگر بخواهیم تخلفی نشود، نرخ‌نامه‌ها باید در همه صنوف، کالاها و خدمات منطقی شود و این نیز به یک بررسی جامع نیاز دارد. هم اتحادیه املاک و هم وزارت صنعت، معدن و تجارت کارشناسانی در این زمینه دارند که در این راستا ما نیز این آمادگی را داریم که هماهنگی های لازم را با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران انجام دهیم. همچنین این امکان وجود خواهد داشت طی جلسات متعدد، پیشنهادات کارشناسان شما مطرح شود و اگر واقعا به نتایج لازم دست یابیم، قطعا جهت تغییر نرخ‌نامه صنف مشاوران املاک کمک خواهیم نمود.

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه