نمایش جزئیات

مراسم صدور جواز كسب تعدادی از اعضاي اتحاديه با حضور رئیس و اعضاي هيات مديره در كنار برگزاري كارگاه مبارزه با پولشويي و تامين مالي تروريسم

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی اتحادیه سه شنبه مورخ 22خرداد ماه 97 طی مراسمی در سالن کنفرانس اتحادیه، پروانه كسب تعدادي از اعضاي صنف صادر واعطاء شد.


 مصطفی قلی خسروی در این مراسم ضمن قبولی طاعات وعبادت اعضای محترم،  پشاپیش عید سعید فطر را تبریک گفت و افزود : مشاوران املاک باید درهنگام تنظیم قراداد احراز مالکیت و هویت افراد ومطالعه بنچاق هارا انجام بدهند چراکه باعث جلوگیری از تخلفات میشود .

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران ادامه داد : مردم باید به اهمیت و ارزش مشاوران اشراف کامل پیدا کنند و بدانند که مشاوران در تعیین سرنوشت زندگی آنها نقش بسزایی را ایفا می کنند. شما مشاوران املاک مقام ویژه ای دارید، زیرا مردم به شما اعتماد می‌کنند و شما باید به بهترین نحو ممکن پاسخگو باشید و آنها را راضی نگاه دارید. از این رو مشاوران در یک معامله نباید به هیچ عنوان هزینه‌های جاری شامل آب، برق، گاز و ... را پیش خود نگاه دارند و خود را درگیر حاشیه‌ها و مشکلات ناشی از آن نکنند.

در ادامه این نشست، کارگاه آموزشی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم برگزار شد و به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر نیز ارائه داده شد.

این مراسم با اعطاء جواز كسب  توسط رئیس اتحادیه و اعضای هیات مدیره صنف مشاوران املاک تهران به پایان رسید.

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه