نمایش جزئیات

نشست صمیمی رئیس و اعضای هیات مدیره با برخی از اعضای منطقه 6 اتحادیه در كنار برگزاري كارگاه مبارزه با پولشويي و تامين مالي تروريسم/ برگزاری انتخابات بازرس منطقه 6

چکیده خبر


صبح امروز مورخ 5 اردیبهشت ماه97 نشست صمیمانه رییس و اعضای هیات مدیره با برخی از اعضای منطقه 6اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران برگزار شد که در کنار آن، مراسم انتخابات بازرس از سوی اعضای این منطقه نیز دایر شد.


 


به گزارش روابط عمومی اتحادیه، مصطفی قلی خسروی ضمن تبریک فرارسیدن  اعیاد شعبانیه افزود :  تمامی اعضای اتحادیه باید از وضعیت مالی و فعالیت های مهمی که در اتحادیه صورت می گیرد، مطلع باشند و از طریق کانال و دیگر فضاهای مجازی مربوطه این اطلاع رسانی انجام میشود.

وی در خصوص ایجاد کمیسیون رسیدگی به شکایات جدید گفت: كميسيون رسيدگي به شكايات و حل اختلاف نبايد حقوق صنفي را فراموش كند و در راستاي آن گام بردارد. همچنین هنگامیکه از یک عضو شکایت می شود، اعضای کمیسیون باید در ابتدا با آن فرد تماس بگیرند و اعلام کنند که شخص شاکی را به محل کسب آن ها می فرستند تا مسئله بدون هیچ خشونتی حل شود. سپس دو روز به آن عضو زمان داده می شود تا مشکل را با شاکی خود حل کند. اگر مشکل حل نشود، کمیسیون موظف است ظرف یک هفته اخطار کتبی به آن فرد بدهد تا مساله برطرف شود. در نهایت اگر مجددا مشکل حل نشد و رضایت شاکی حاصل نیامد، آنگاه کمیسیون این حق را دارد تا رای لازم را صادر کند .

در اين مراسم هريك از كانديداي بازرسی منطقه 6خود را به طور كامل معرفي کردند و در نهايت اعضاي حاضر در جلسه به آنها راي دادند.

مصطفی قلی خسروی در پایان گفت : بازرساني كه بيشترين راي را در اين انتخابات به دست مي آورند، جهت راي و ارائه نظر نهايي به هيات مديره اتحاديه صنف مشاوران املاك تهران ارجاع داده مي شوند. سرانجام پس از بررسي هاي صورت گرفته در هيات مديره، اسامي بازرسان هر منطقه اعلام خواهند شد.                                                                                                                                          در ادامه این نشست، کارگاه آموزشی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم برگزار شد و به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر نیز ارائه داده شد. 

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه