نمایش جزئیات

برگزاری نشست مشترک رییس و اعضای هیات مدیره اتحادیه با انجمن اسلامی اصناف و بازار

چکیده خبر


نشست مشترک رییس و اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران صبح امروز مورخ 25 بهمن ماه با اعضای انجمن اسلامی اصناف و بازار در محل اتحادیه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اتحادیه، مصطفی قلی خسروی ضمن عرض خیرمقدم به اعضای انجمن، بر ضرورت ایجاد تعامل هرچه گسترده‌تر میان انجمن اسلامی اصناف و بازار و اتحادیه تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه انجمن اسلامی معتمد رهبری بوده و سابقه درخشانی دارد، اتحادیه تمایل دارد تعاملات خود را بیشتر کرده و همکاری‌های روبه رشدی با این انجمن داشته باشد.

وی به سابقه انجمن اسلامی اصناف و بازار اشاره کرد و گفت: من از سال 1369 به انجمن اسلامی ورود پیدا کردم و در آن زمان کلاس‌های آموزشی مکاسب برگزار می‌شد که بسیار مفید و مثمرثمر بود. همچنین در آن زمان فعالیت‌های زیادی در جهت رشد و اعتلای انجمن صورت گرفت که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

خسروی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از حضور افرادی که مشتاقانه برای عضویت در انجمن ثبت‌نام نموده‌اند، بیان کرد: ما تمایل داریم که انجمن را فعال سازیم و وظایف مربوط به انجمن را به نحو شایسته و بایسته به ثمر برسانیم.

رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران خواستار شد: انجمن اسلامی اصناف و بازار باید پویا و فعال شود و حرکت روبه رشد داشته باشد تا ضمن پیروی از منویات مقام معظمی رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، بتوانیم بهترین نتیجه را به سمع و نظر اعضا و مردم عزیزمان برسانیم.                                                                                      

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه