نمایش جزئیات

نشست خسروی با مدیران واحدهای اتحادیه در زمینه ایجاد هماهنگی بیشتر وتسریع در امور مراجعه کنندگان

چکیده خبر


رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهرا ن دوشنبه مورخ 23 بهمن ماه با مدیران واحدهای اتحادیه دیدار کرد و درخصوص بررسی مسائل و موضوعات مربوطه، ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر میان واحدها و همچنین تسریع در انجام امور مربوط به مراجعه‌کنندگان اتحادیه به بحث و بررسی پرداختند.


به گزارش روابط عمومی اتحادیه، مصطفی قلی خسروی ضمن عرض تشکر و قدردانی از کارکنان اتحادیه که با آغاز به کار وی و با نهایت همدلی و هماهنگی به انجام امور مربوط به اتحادیه پرداختند، اظهار داشت: انتظار می‌رفت که شما مدیران و کارکنان اتحادیه نهایت همکاری را با بنده داشته باشید و از این رو کمال تشکر را دارم و هم اکنون با هدف آنکه بتوانیم هماهنگی واحدها را بهتر کرده و مشکلات را در زمان خود حل و فصل کنیم، تصمیم به برگزاری این نشست گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: مدیران واحدها باید با مدیریت خود مشکلات مراجعه‌کنندگان و اعضای اتحادیه را حل نمایند و اجازه ندهند که این مسائل به اتاق ریاست کشانده شود، چراکه ریاست باید فرصت کافی برای تبیین برنامه و استراتژی‌های مفید و مثمرثمر داشته باشد.

همچنین خسروی بیان کرد: کارکنان اتحادیه باید با احترام هرچه تمام تر به امور مربوط به مراجعه‌کنندگان و اعضای اتحادیه رسیدگی کنند و در کوتاهترین زمان ممکن به حل و فصل مسائل آنها بپردازند.

تاکید خسروی بر حضور کارکنان اتحادیه در راهپیمایی 22 بهمن سال آینده

رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران افزود: تاکید بنده این است که از سال آینده باید تمامی کارکنان اتحادیه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند تا اتحادیه بتواند با حضور شکوه‌مند خود در این جشن بزرگ انقلاب سهیم باشد.

 در ادامه نیز مدیران واحدهای اتحادیه ضمن ابراز مسائل و موضوعات مربوط به خود بیان کردند: در مدتی که خسروی، رییس جدید اتحادیه کار خود را آغاز کرده، آرامش در میان تمام کارکنان ایجاد شده است که این امر از پول هم باارزش تر می باشد و می توان گفت همه چیز پول نیست و حس آرامش و همدلی بسیار گرانبهاتر است

در پایان این نشست مقرر شد تا صورت جلسه ای از سوی واحد حقوقی اتحادیه تنظیم گردد تا کلیه مصوبات جلسه به سمع و نظر همگان برسد. لذا متعاقبا صورت جلسه مربوطه به زودی منتشر خواهد شد.

                                             

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه