نمایش جزئیات

نشست مشترک رییس و اعضای هیات مدیره اتحادیه با اساتید دانشگاه املاک

چکیده خبر


نشست مشترک رییس و اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با اساتید دانشگاه املاک سه شنبه 17 بهمن ماه در محل اتحادیه برگزار شد



به گزارش روابط عمومی اتحادیه، مصطفی قلی خسروی ضمن عرض خیرمقدم به اساتید حاضر در جلسه و اشاره به شآن و منزلت والای معلم و اساتید اظهار داشت: ما هرچه آموخته ایم از معلم و اساتید است و استاد نقش بسزایی در تربیت و تغییر یک فرد ایفا می کند. خداوند به انسان روح می‌بخشد، اما اساتید و معلم شخصیت و انسانیت را به انسان می دهند. 

وی در خصوص فعالیت دانشگاه املاک اتحادیه افزود: باتوجه به اینکه مدیریت دانشگاه تغییر پیدا کرده، انتظار ایجاد تحولات بزرگ و تاثیرگذار را داریم که امید می رود به زودی شاهد برنامه‌ریزی‌های بهتر و مفیدتر در این زمینه باشیم.

خسروی در ادامه خاطر نشان ساخت: باید بستری را فراهم کنیم که شغل فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیش از اتمام تحصیل ایجاد شود، به نوعی که واحدهای صنفی موظف به استخدام این فارغ‌التحصیلان شوند. در واقع این اقدام موجب می شود تا با استخدام این حقوقدانان و مشاوران حقوقی، شفافیت و نمودار فعالیت صنف مشاوران املاک به میزان چشمگیری افزایش پیدا کند.

رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران در پایان گفت: توسعه فعالیت مشاوران حقوقی در واحدهای صنفی موجب می شود تا مشکلات حقوقی به شدت کاهش یابد و صنف مشاوران املاک بیش از پیش ارتقاء پیدا کند.                           

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه