نمایش جزئیات

نشست مصطفی قلی خسروی با بسيج اصناف شهيد مهدی عراقي

چکیده خبر


نشست مشترك رييس اتحاديه صنف مشاوران املاك تهران با حوزه مقاومت بسيج اصناف شهيد مهدي عراقي دوشنبه مورخ ١٦ بهمن ماه برگزار شد.


نشست مصطفی قلی خسروی با بسيج اصناف شهيد مهدی عراقي

نشست مشترك رييس اتحاديه صنف مشاوران املاك تهران با حوزه مقاومت بسيج اصناف شهيد مهدي عراقي دوشنبه مورخ ١٦ بهمن ماه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومي اتحاديه، مصطفي قلي خسروي ضمن عرض خيرمقدم به سرپرست جديد حوزه و ساير بسيجيان حاضر در جلسه، به اهميت توسعه فعاليت بسيج در مناطق مختلف و برقراري ارتباط نزديك با مردم اشاره كرد و اظهار داشت: پيشنهاد من آن است كه در هر منطقه يك كميته بحران تشكيل دهيم كه تحت نظر بسيج اصناف باشد و اين كميته در مواقع ضروري همچون زلزله به سرعت با خيرين ارتباط گرفته و از كمك هاي آنها براي نيازمندان استفاده كنند. چراكه بسيج مي تواند نقش بسزايي را در خدمت رساني به مردم و نيازمندان در شرايط بحراني ايفا كند.

وي ادامه داد: به عنوان مثال مقرر شده در قسمت غربي حرم مطهر امام حسين (ع) در كربلا در فضايي به مساحت ١٨ هزار مترمربع مسجدي جهت تجمع شيعه احداث شود كه اگر بسيجيان با كمك خيرين بتوانند در پيشبرد آن سهمي داشته باشند، بسيار مهم و ارزشمند خواهد بود.

همچنين در اين نشست بسيجيان حاضر ضمن معرفي كامل خود و تشريح فعاليتشان به ارائه نقطه نظرات و مسائل مربوط به حوزه مقاومت بسيج اصناف پرداختند و بر ضرورت خدمت رساني و كمك رساندن به مردم و اصناف تاكيد داشتند.

اين در حالي است كه جابر رحماني، سرپرست جديد حوزه مقاومت بسيج شهيد عراقي نيز در ادامه اين جلسه تصريح كرد: بسيج بايد به بازوي قوي و ياري رسان به اتحاديه تبديل شود و بسيجيان به عنوان افراد امين رياست اتحاديه به رفع مسائل و مشكلات پيش آمده در مناطق بپردازند. ضمنا بايد هرچه سريعتر شوراي حوزه ها و پايگاه ها تشكيل شوند و برنامه هاي مهم در دستور كار اجرا قرار گيرند.

در پايان جلسه نيز در خصوص برنامه هاي پيش رو در زمينه ايام مبارك دهه فجر و شركت در راهپيمايي ٢٢ بهمن بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه