نمایش جزئیات

جلسه هیات مدیره اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران برگزار شد.

چکیده خبر


جلسه هیات مدیره اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران سه شنبه مورخ 10 بهمن 1396 برگزار شد.


جلسه هیات مدیره اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران برگزار شد.

جلسه هیات مدیره اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران سه شنبه  مورخ 10 بهمن 1396 برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اتحادیه، در جلسه سه شنبه مورخ ۱۰بهمن ماه  از تلاش‌های اعضای هیات مدیره از جمله خانم  آبیور در خصوص عملكرد ارزنده شان در بخش برنامه هاي مالي اتحاديه، آقايان فرجی، آذری و مرادزاده در زمينه فعاليت ارزشمندشان در بخش کمیسیون‌های حل اختلاف و پیشبرد اهداف این صنف تقدیر شد؛ چراكه کمیسیون حل اختلاف به معنای واقعی راهبردی شده است. همچنین در زمینه آی تی و مبارزه با پول‌شویی نيز به دليل تلاش هاي فراوان آقاي کاشانی از ايشان قدرداني شد.

در اين راستا آقاي لطفی نيز نسبت به امور درون ‌سازمانی تلاش فراوانی داشته و از تلاش‌های وی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

از دیگر موضوعات مورد بررسی در این جلسه، بحث اپلیکیشن‌ها بودند زيرا چندين اپليكيشن پيشنهادات همكاري با اتحاديه را دادند كه‌ مقرر شده هیات مدیره پیگیر اجرایی کردن این مورد باشد و بررسي هاي لازم را انجام دهپد.

همچنين مالیات بر ارزش افزوده از دیگر موضوعات مورد بررسی در جلسه هیات مدیره اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران بوده که تلاش می‌شود تا در زمينه ماليات بر ارزش افزوده اصلاحاتي صورت گيرد؛ البته لازم به ذكر است اخیرا هم نامه‌ای از جانب رييس اتحاديه به آقای لاریجانی ارسال شده مبنی بر این‌که باتوجه به اينكه صنف‌ مشاوران املاك نقش بسزايي در اشتغالزايي دارند، از اين رو هرچه زودتر اقداماتي در اين بخش صورت گيرد و اتاق اصناف بتواند تصميم گيري هاي لازم را انجام دهد

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه