نمایش جزئیات

برگزاري مراسم توديع و معارفه سرپرست حوزه مقاومت بسيج اصناف شهيد مهدي عراقي با حضور رييس و اعضاي هيات مديره اتحاديه و فرمانده بسيج اصناف تهران بزرگ

چکیده خبر


صبح روز یکشنبه مورخ ٨ بهمن ماه مراسم توديع و معارفه سرپرست حوزه مقاومت بسيج شهيد مهدي عراقي با حضور رييس و اعضاي هيات مديره اتحاديه و همچنين فرمانده بسيج اصناف تهران بزرگ برگزار شد كه جابر رحماني به عنوان سرپرست جديد حوزه انتخاب گرديد.


برگزاري مراسم توديع و معارفه سرپرست حوزه مقاومت بسيج اصناف شهيد مهدي عراقي با حضور رييس و اعضاي هيات مديره اتحاديه و فرمانده بسيج اصناف تهران بزرگ

صبح روز یکشنبه  مورخ ٨ بهمن ماه مراسم توديع و معارفه سرپرست حوزه مقاومت بسيج شهيد مهدي عراقي با حضور رييس و اعضاي هيات مديره اتحاديه و همچنين فرمانده بسيج اصناف تهران بزرگ برگزار شد كه جابر رحماني به عنوان سرپرست جديد حوزه انتخاب گرديد.


به گزارش روابط عمومي اتحاديه، در اين مراسم مصطفي قلي خسروي ضمن تشكر از بسيجيان به دليل كمك رساني و خدمت به مردم و تبريك به رحماني به عنوان سرپرست جديد حوزه، اظهار داشت: جايگاه بسيج مقام والايي است و بسيجيان بايد آنقدر توانمند شوند تا مردم در تمامي مسائل با آنها ارتباط برقرار كنند و از آنها ياري بطلبند.

رييس اتحاديه صنف مشاوران املاك تهران افزود: همه ما تلاش ميكنيم تا با همكاري صميمانه و مستقيم با پايگاه بسيج اصناف بتوانيم در راستاي منويات ارزشمند مقام معظم رهبري گام هاي موثري برداريم و به اهداف والاي اسلامي و ملي دست پيدا كنيم.

همچنين در ادامه سرهنگ خسروي، فرمانده بسيج اصناف تهران بزرگ نيز ضمن تشكر از حضور رييس و اعضاي هيات مديره اتحاديه در اين مراسم گفت: ما از آقاي حسام عقبايي به عنوان سرپرست پيشين اين حوزه قدرداني مي نماييم، اما لازم است در شرايط كنوني ارتباط پايگاه ها با يكديگر بيشتر شود و از اين رو تصميم براين گرفته شد تا سرپرست جديد براي اين حوزه منصوب شود.

سرهنگ خسروي ادامه داد: ما از آقاي رحماني سرپرست جديد حوزه بسيج اصناف ين انتظار را داريم تا با شورا همكاري صميمانه اي داشته باشد و

جلسات متوالي را با تك تك پايگاه ها براي رسيدگي هرچه بهتر امور داشته باشد. چراكه حوزه مقاومت بسيج بايد هويت واقعي خود را حفظ نمايد.

فرمانده بسيج اصناف تهران بزرگ از انتخاب مجدد خسروي به عنوان رياست اتحاديه صنف مشاوران املاك ابراز خرسندي كرد و خاطر نشان ساخت: آقاي خسروي ٤ سال از اتحاديه رفتند و بدون اينكه كوچكترين خللي در امور صنف ايجاد كنند، فعاليت كردند. اما هم اكنون به دليل اخلاق وارسته و آنكه مورد توجه مردم و اعضاي صنف هستند، مجددا بر مسند رياست اتحاديه تكيه زدند. در اين راستا و به خاطر آنكه آقاي خسروي سال ها در ارتش سابقه درخشاني داشتند، حوزه مقاومت بسيج انتظار ديگري از ايشان دارد تا بتوانيم با همكاري مستقيم و صميمانه يكديگر به ارتقاي سطح فعاليت حوزه ها و پويايي هرچه بيشتر آنها دست يابيم.

در پايان نيز رحماني ضمن تشكر از انتخاب وي به عنوان سرپرست جديد حوزه مقاومت بسيج اصناف شهيد مهدي عراقي تصريح كرد: اميد مي رود با مشاركت و همكاري تنگاتنگ اصناف به ويژه اتحاديه املاك بتوانيم گام هاي موثري را برداشته و مفيد واقع شويم

.             

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه