نمایش جزئیات

برگزاری حضوری کلاسهای آموزشی اصناف باحضور مصطفی قلی خسروی ریاست اتحادیه

چکیده خبر


برگزاری حضوری کلاسهای آموزشی اصناف باحضور مصطفی قلی خسروی ریاست اتحادیه


به گزارش روابط عمومی اتحادیه ، روز یکشنبه مورخ 22 آبان ماه کلاسهای آموزشی اصناف بعد از گذشت دوسال از شروع بیماری کرونا ، با حضور مصطفی قلی خسروی ریاست اتحادیه بصورت حضوری در سالن جلسات اتحادیه برگزار شد .

خسروی در ابتدای جلسه ضمن خوشامدگویی به اعضاء از حضار خواستند ایشان نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را بیان کنند .

پس از استماع سخنان حضار خسروی گفت : شغل مشاوراملاک شغل مهم و حساسی است . از شما میخواهم کار خود را بادقت انجام دهید . من تا آخرین روزی که اینجا هستم وظیفه دارم از صنف دفاع کنم . همه شما می دانید 29 آذر انتخابات اتحادیه است و بنده تا آخرین لحظه کار خود را به نحو احسن انجام میدهم .

اعضاء صنف مشاوران املاک از بهترین ها هستند . افراد دانا و خردمند و هوشیار عضو این صنف هستند .

طبق قانون دلالان مصوب سال 1317 دلال حق خودش را خودش تعیین می کند . واسطه نباید جایی گیر باشد چون فقط یک واسطه و دلالت کننده است . واسطه امین مردم است . دلال کسی است که بین دو یا چندنفر بتواند دلیل منطقی بیاورد .

از شما میخواهم درمحل کارخود با لباس مرتب حاضر شوید ، گفتمان خوبی داشته باشید ، با مردم با احترام رفتار کنید . با ایشان تعامل داشته باشید ، حوصله کنید و از عجله بپرهیزید .

خسروی گفت : مردم اگر به محل کسب شما مراجعه می کنند بدانید که به دستور خداوند است که روزی به شما برساند . همانطور که کلام حق می فرماید : الذین یومنون بالغیب و یقیمون الصلاه و مما رزقناهم ینفقون و خدا از غیب روزی شما را می رساند . خداوند بین بندگانش فرق نمی گذارد اما وقتی با مردم رعایت اخلاق انصاف و اصول انسانی را داشته باشید بی شک حق تعالی گوشه چشمی به شما خواهد داشت و جزء بندگان خاص  قرار خواهید گرفت  .

در ادامه مصطفی قلی خسروی به تشریح مواردی از قانون نظام صنفی پرداختند .

جلسه با صلوات بر محمد و آل محمد پایان یافت .

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه